Hlavní stránka akce.vse.cz
 

Kategorie akcí

6. 3. 2018, 22. 5. 2018

Zasedání Vědecké rady

Hledat

Pokročilé hledání

detail akce

Seminář s panelovou diskuzí – Efektivní nástroje marketingu (IDE)

Datum:
Koná se 9. prosince 2009 od 19:30 do 21:00 hodin. Uložit do kalendáře ve vCal formátu
Místo konání: 212 RB
 

Efektivní nástroje marketingu

Datum: 9. prosince 2009

Čas:19:30 - 21:00 hod

Učebna: RB 212 - Rajská budova 2. Patro

Obsah:

  • Segmentace trhu vs. cílová skupina
  • Jak volit efektivní marketingové nástroje
  • Case study: High-end notebook Dell a jak cílit jeho marketing na top management
  • Word of Mouth Marketing, uvedení příkladu efektivního buzz marketingu
  • Case study: Ostravar Bazal - kombinace buzz marketingu a co-creation, efektivnost této kampaně byla nedávno oceněna v Las Vegas
  • Efektivní marketingové nástroje na internetu

Prezentující:

Vít Šubert

Zastává pozici výkonného ředitele (COO) a viceprezidenta ve společnosti LG Electronics CZ s působností v Česku a na Slovensku.  Má mnohaleté zkušenosti s řízením, a to především marketingu a prodeje, ve významných mezinárodních firmách. Orientuje se hlavně na oblast spotřební elektroniky, IT a telekomunikací.

Ivo Laurin

Zakladatel OUTBREAK, první Word of Mouth marketingová poradenská firma a agentura v zemi. Dále založil EASYRESEARCH.BIZ webová služba, která vám umožní jednoduše, rychle a levně vytvářet profesionální on-line dotazníky. Dříve působil na pozicích Brand Manager v Pivovarech Staropramen, Account Director v KASPEN či jako Marketing Communications Supervisor v Eurotelu.

David Špinar

Ředitel H1.cz se věnuje převážně obchodní činnosti. Rovněž aktivně působí jako konzultant internetového marketingu a obchodní účinnosti webových stránek. Je uznávaným expertem na tématiku přístupného webu, napsal osvětovou knihu Tvoříme přístupné webové stránky a publikuje na svém weblogu Přístupnost.

Více informací získáte na internetovém portálu www.ide-vse.cz